Χρόνια Πολλά παππού! Χρόνια Πολλά γιαγιά!

1p.jpg

 

Την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, υποδεχθήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας τον παππού Σάκη και τη γιαγιά Σουλτάνα και αφού τους πήραμε συνέντευξη και μας απάντησαν σε όλες  τις απορίες μας για τα σχολικά τους χρόνια, ο Παππούς μας διάβασε ένα παραμύθι και η Γιαγιά μας κέρασε πεντανόστιμα τυροπιτάκια. Με τη σειρά μας τους χαρίσαμε τραγουδάκια  και ένα ενθύμιο. Τους ευχαριστούμε θερμά για την τιμή που μας έκαναν και για το βιβλίο που χάρισαν στο νηπιαγωγείο μας! Να΄στε πάντα γεροί και να χαίρεστε τα εγγόνια σας και σεις και όλοι οι παππούδες και οι γιαγιάδες! Χρόνια Πολλά παππού! Χρόνια Πολλά γιαγιά!

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ

Είμαι δυο φορές παιδί σας,

έτσι λέει ο λαός,

και γι’ αυτό και μ’ αγαπάτε

και με θέλετε διαρκώς.

Η γιαγιά και ο παππούς μου

της ζωής είναι σοφοί,

κάθομαι στην αγκαλιά τους

που ν’ απ’ όλες πιο ζεστή.

Θέλω εγώ να μεγαλώσω

και χαρές σε εσάς να δώσω,

περηφάνια και καμάρι

να με δείχνετε όλο χάρη.

Τον Θεό ευχαριστώ

και το χέρι σας κρατώ,

άγγελοι εσείς κοντά μου

ο παππούς και η γιαγιά μου.

(αυτό το ποιηματάκι τους αφιερώσαμε στις κάρτες που ετοιμάσαμε)

This entry was posted in ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ, δραστηριότητες and tagged . Bookmark the permalink.